Algemene voorwaarden

Bij het bestellen/gebruikmaken van diensten of producten van Alle wijsheid op een stokje (voorheen Hart van Licht) ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.

Alle wijsheid op een stokje is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 75149923

Onze diensten en producten

  • Alle wijsheid op een stokje verzorgt diensten en producten ter bevordering van persoonlijke bewustwording. We verkopen o.a. kinderboeken, individuele channelings, workshops en cursussen.  

Betaling

  • Online bestellingen worden betaald voorafgaand aan de levering of uitvoering.
  • De bankgegevens van Alle wijsheid op een stokje zijn: NL 48KNAB0259209910 ten name van Alle wijsheid op een stokje. 

Bedenktijd / annuleren

  • Voor materiĆ«le producten geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Ben je niet tevreden met het product, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Retourkosten zijn voor de klant.
  • Voor diensten geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Indien de dienst eerder wordt geleverd, vervalt de bedenktijd.
  • Digitale producten die al ontvangen zijn, kunnen niet worden geannuleerd. 
  • Annuleren van een (online-) afspraak kan tot 24 uur voor aanvang. Bij annulering binnen 24 uur vervalt het recht op retour van geld. We reserveren immers tijd voor jou.
  • Als Alle wijsheid op een stokje verhinderd is een dienst te leveren op de afgesproken datum en tijdstip, zullen wij dit z.s.m. laten weten en een nieuwe afspraak maken.
  • Bij diensten waar andere voorwaarden gelden wordt dit nadrukkelijk vermeld.

Privacy

  • Alle wijsheid op een stokje hecht grote waarde aan privacy. Jouw persoonlijke gegevens worden dan ook met zorg behandeld. Dit houdt in dat jouw gegevens nooit aan derden worden verstrekt zonder jouw toestemming.

Klachten

  • Wij doen ons uiterste best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je een klacht, laat het ons dan weten. Wij zullen jouw klacht met uiterste zorg behandelen.

Aansprakelijkheid

  • Alle wijsheid op een stokje is niet aansprakelijk voor eventueel geleden schade op welke wijze dan ook mits deze valt onder de aansprakelijkheidsverzekering.
  • Consumenten zijn zelf geheel en zelfstandig verantwoordelijk voor eigen handelen, zowel tijdens meetings als daarbuiten.
  • Consumenten zijn zelf verantwoordelijk voor hun (emotionele) proces.
  • Alle wijsheid op een stokje is niet verantwoordelijk voor het handelen en de gevoelens van consumenten.
  • M.b.t. online meeting: Je bent zelf verantwoordelijk voor een goed werkend Zoom programma. Indien de verbinding om wat voor reden dan ook uitvalt, proberen we eerst om het contact te herstellen. Als dit onmogelijk blijkt, wordt de meeting op een ander tijdstip voortgezet.